۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۵, چهارشنبه

مسابقه تذکر لسانی؛راه های رسیدن به خدا بسیار است!


اخبار عجیب این روزها زیاد به گوش می رسد اما بعضی از این خبرها در ردیف عجیب ترها یا عجیب ترین ها قرار می گیرند.
مثلا این خبر مسابقه تذکر لسانی دیگر یک خبر عجیب معمولی نیست،می شود آن را در ردیف عجیایب قرار داد.آن طور که در سایت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آمده ظاهرا قرار است مسابقه تذکر لسانی برگزار کنند.
خب،تذکر لسانی همان طور که نامش پیداست یعنی این که جلوی زن و بچه مردم را بگیری و در بهترین حالت با لبخند! بگوئی خواهر حجابت رو درست کن لطفا! یا مثلا برادر این شلوار که پوشیدی شایسته شما و جامعه اسلامی ما نیست،یا مثلا این تی شرت چرا شکلک داره؟! آستینش چرا کوتاست؟ می شه به جای این روسری نازک،مقنعه سر کنید تا از خودتون محافظت کنید؟ خلاصه این ها که نوشتم از نوع اون خواهر برادرای با تریپ مهرورزی هست، وگرنه اگر خواهر شرکت کننده در مسابقه تذکر لسانی از نوع فاطی کوماندوها باشد یا برادر شرکت کننده یک کمی تو مایه این برادرای محفلی کرمان باشد ممکن است مسابقه تذکر لسانی به کشتی کج و بوکس چینی یا با کمی تامل و استخاره به جاهای خلوت و باریک و شاید هم تاریک بکشه و منکر به کلی از صفحه روزگار محو بشه.اتفاقی که نمونه اش کم رخ نداده در این سال ها.

اما این که چه فلسفه ای پشت این مسابقه تذکر لسانی هست؟!

ستاد امر به معروف می گوید«يكي از فعاليتهاي محوري اين معاونت ، گسترش آموزش تذكر لساني در ميان اصناف است كه به همين منظور اين مسابقات طراحي شده است».
حالا اگر از ایشان بپرسید شاید کلی حرف های دیگر هم بزنند،ولی تهش در واقع قرار است مردم یعنی زن و بچه مردم نقش اسباب این بازی یا محترمانه نقش ابزار مسابقه را داشته باشند و خواهر و برادرای با تقوا که سردار زارعی یکی از نمونه هاش در آمد، روی این ها تست کنند که چه تذکری بدهند و چگونه تذکر بدهند و چه مواردی را بیشتر تذکر بدهند،چه مواردی را مثلا محکم تر حرف بزنند و در چه مواردی لسان را یک کمی تندتر و بلند تر بگردانند.خلاصه این که اگر کسی این روزها در بازار و خیابان جلوی شما را گرفت و خواست شما را به راه راست هدایت کند ،شما زیاد دلگیر نشید حتما طرف در حال برگزاری مسابقه است.
شاید طرف ته ماجرا بعد از تذکر و گیر های لازم به شما بگوید«مسابقه تذکر لسانی بود!» عین جاهای دیگر دنیا که ممکن است طرف بگوید «دوربین مخفی بود».
شاید بعضی ها بگویند این چه کاریه؟ اما عزیزان من «را ه های رسیدن به خدا بسیار است» ،و از قرار معلوم راه های توهین به خدا و آزار خلق خدا بسیارتر!
مربوط.........

۴ نظر:

  1. مو به تنم سیخ شد!!!

    پاسخحذف
  2. تو را با همین پک،با یک سیگار ،دود
    و خاموشی را روشن می کنم با همین چیزهای ریز و میز، شلخت و پلخت
    در این بهار بدون درخت.


    salam dost/ doste door

    پاسخحذف
  3. در اداره کتاب رایگان دادند امتیاز آموزشی گذاشتند با همه اینهاعده کمی آن هم فقط برای امتیاز آموزش ضمن خدمت شرکت کردند در جلسه همه می گفتند نگاه کتاب هم نکردیم اینقدر اراجیف بود که خدا میداند ...شده بود مایه مسخره بازی

    پاسخحذف
  4. خيلي عالي است با اين نظر شما موافقم كه به اين جامعه بايد كمك كرد تا به راه راست هدايت شوند

    پاسخحذف

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes