۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

بازداشت محمدعلی دادخواه وکیل مدافع حقوق بشر و میراث فرهنگی

یکی از تبعات کودتای انتخاباتی 22 خرداد و پس رفت آغایان حاکم از"جمهوری اسلامی" به"حکومت اسلامی" همین افتادن به چرخه ی بی پایان بازداشت و سرکوب است.
هر روز ماموران امنیتی شماری از مردم و نخبگان را بازداشت می کنند.امروز به سراغ محمد علی دادخواه رفته اند.وکیل مدافع حقوق بشر و عضو موسس کانون مدافعان حقوق بشر در ایران.
دادخواه یکی از فعالان میراث فرهنگی هم هست و بارها با صرف انرژی فوق العاده سعی کرده به عنوان يک وکیل و حقوق دان میراث فرهنگی ما را از خطر رها کند.
پاداش حافظ میراث فرهنگی در یک جامعه آزاد تقدیر و سپاس است و در ديکتاتوری اسلامی بازداشت و شکنجه.

۲ نظر:

  1. سلام آقای رفیع زاده متاسفانه تعداد بسیاری از مردم ایران از جمله من زیاد درگیر سیاست نبودند زمان دستگیری شما ، اما الان وضعیت فرق کرده و همه درگیرند همین الان مصاحبه شما رو با صدای آمریکا شنیدم واقعا متاسفم برای این همه دردی که کشیده اید من از طرف یکی از مردم عادی که تازه بیدار شده از شما تشکر میکنم و امیدوارم به زودی وضعیت در ایران عوض بشه و این دیوان یک سر به مجازات اعمالشون برسند و ما بالاخره دموکراسی داشته باشیم در ایران

    پاسخحذف
  2. دوست عزیزم از اینکه وقت گذاشتی و دیدی و همین طور از همدلی تون ممنون.منم مثل شما امیدوارم که مردم ما و به خصوص همه زندانیان آزاد بشن و رنج عمومی همه ما تموم بشه.

    پاسخحذف

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes